كالاحراج45

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج45

۱ بازديد

در دنياي تكنولوژي نوين طرح ها وطراحي ها و تجهيزات متنوع و منحصر به فرد ودر عين حال كارآمدي يافت ميشود كه نبودشان در دنيا وزندگي پيشرفته امروزه مشكل و حس ميشود ولي تكنولوژي هميشه توانسته پاسخگوي اين نيازهاي بشريت باشد. در عصر ارتباطات جديد نيز تجهيزاتي با كارآيي هاي متنوع پا به دنياي تكنولوژي نوين گذاشته اند. يكي از اين موارد دنياي بلوتوث و انتقال داده ها ميباشد. از بلوتوث در دنياي تكنولوژي و ارتباطات استفاده هاي فراواني شده است. يكي از كارآيي هاي بلوتوث كنترل و رديابي اجسام ميباشد كه از طريق برنامه جي پي اس كه روي گوشي ها قابل نصب و استفاده ميشود ميتوان از آن حداكثر استفاده را برد.

امروز ماهم يكي از كالاهاي خود را كه از همين سيستم و برنامه تبعيت ميكند را به شما عزيزان معرفي ميكنيم. ردياب از راه دور كنترل دار آي تگ با طراحي ظريف و زيباي خود را ميتوان در اكثر موارد رديابي مورد استفاده قرار داد.

ردياب ضد سرقت كنترل دار آي تگ داراي بلوتوث بسيار قوي كه با استفاده از آن ميتوان از سرقت ويا مفقود شدن افراد كهن سال خانواده كه داراي بيماري هايي مثل آلزايمر هستند ويا كودكان عزيز خود وحتي حيوانات خانگي خودتان و خيلي ازموارد ديگر جلوگيري ويا رديابي كنيد. اين دستگاه كوچك بوده و استفاده از آن بسيار راحت ميباشد كه به برنامه جي پي اس موجود در گوشي و تب لت هاي شما متصل و مورد استفاده قرار ميگيرد.اين دستگاه ردياب يا موقعيت ياب كنترل دار و كاملا هوشمند بوده و شما را ميتواند در رديابي ويافتن سريع افراد و اجسام و احشام خود ياري كند.

با خريد اينترنتي ردياب ضد سرقت هوشمند آي تگ شما ميتوانيد از سرقت ماشين خود خبردار و اقدامات لازم را براي جلوگيري از سرقت انجام دهيد.

با خريد اينترنتي ردياب و موقعيت ياب آي تگ ميتوانيد از مفقود شدن كودكان خود يا افراد كهن سال خود خبردار و با استفاده از برنامه نصب شده روي گوشي خود از مكان و تغيير مكان اين افراد باخبر شويد تا بتوانيد زود افراد يا اجسام يا احشام گو شده خود را پيدا كنيد.

مكانيسم اين دستگاه به اين صورت است كه با فاصله گرفتن ماشين يا فرد يا حيوان از يك متراژ خاص از ما اين دستگاه شروع به آلارم دادن و هشدار دادن و لرزش ميكند كه اين تعيين كردن و مشخص كردن اين متراژ در اختيار خودمان است. به اين صورت كه اين متراژ را خودمان در برنامه نصب شده روي گوشي يا تب لتمان تعيين و مشخص كرده و به محض فاصله گرفتن از اين متراژ اين دستگاه هوشمندانه شروع به هشدار دادن ميكند ومارا از سرقت و مفقودي خبردار ميكند و همچنين ميتواند در كمترين زمان ممكن موقعيت جديد و تغيير موقعيت آن را به صورت آنلاين مشخص كنيم و كار مارا براي پيدا كردن سريع آن بسيار آسانتر ميكند.

ردياب از راه دور كنترل دار آي تگ , خريد ردياب هوشمند , خريد ردياب بلوتوثي , خريد دستگاه itag , خريد ردياب هوشمند itag , خريد دستگاه ردياب بلوتوث , خريد پستي ردياب هوشمند ,خريد اينترنتي دستگاه كنترل از راه دور آي تك , خريد اينترنتي دستگاه ردياب بلوتوٍث , خريد اينترنتي ردياب بلوتوثي ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.