كالاحراج2

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج2

۱ بازديد

خريد پستي ماشين اصلاح ريش چند كاره

 

كمپاني بزرگ پريتك باز در توليد انواع ماشين هاي ريش تراش خلاقيت به خرج داد و باتوليد ماشين ريش تراش چهاركاره توانست خود را در رقابت سنگين با ساير شركت هاي معتبر دنيا محك زده و سربلند بيرون بيايد. ماشين اصلاح ريش چهاركاره مدل آر اس ام-1197 همانطور كه از اسمش مشخص است براي كاربر ميتواند 4 كار مجزا را انجام دهد.از اين ريش تراش ميتوانيد براي از بين بردن كليه موهاي زائد موجود در سروصورت خود استفاده كنيد و هچنين از كيفيت بسيار عالي برخوردار است.يكي از 4 مورد كاري كه با ريش تراش اورجينال وارزان پريتك ميتوان انجام داد خط انداختن دقيق با استفاده از قطعه خط زن آن ميباشد.اين قطعه در قسمت جلويي اين دستگاه تعبيه شده و با زدن اهرم آن بيرون آمده و بسيار راحت و دقيق ميتوان بر روي قسمتهاي كناري و حاشيه موي سر  و موهاي پشت گوش خط انداخت و مرتب كرد.يكي از قطعه هاي منحصر به فرد ديگر اين محصول قطعه كوتاه كننده موهاي زائد داخل بيني ميباشد كه بسياري از آقايون با دردسر بلند شدن واذيت شدن ناشي از موهاي زائد داخل بيني رو به رو هستند و اين قطعه بدون هيچ زحمت ودردي اين موهارا براي شما آقايون ازبين و كوتاه ميكند. قطعه ديگر ي كه براي اين ريش تراش تعبيه شده است قطعه مسواك است كه با استفاده از مسواك آن ميتوانيد دندان هاي خود را مرتب و با كيفيت و خوب مسواك بزنيد. قطعه ي اصلي  و آخر دستگاه ريش تراش پريتك كه همان قسمت هاي غلطكي ريش تراش ميباشد براي كوتاه كردن ريش بكار گرفته ميشود. اين تيغه هاي غلطكي بسيار دقيق و قوي بوده و هيچ گونه ضرر و آسيبي را به بافت پوست نميرساند.

اين دستگاه ريش تراش يكي از قويترين ريش تراش موجود در بازار ميباشد كه با توجه به كيفيت آن به يكي از محبوبترين ريش تراش ها در بين آقايون تبديل شده است.

همچنين اين ريش تراش يكي از ارزانترين ريش تراش هاي موجود دربازار ميباشد كه باتوجه كيفيت آن به يكي از پرطرفدارترين ريش تراش ها در بين آقايون تبديل شده است.

از اين ريش تراش باتوجه به ضد آب بودنش ميتوان براي صورت خشك و خيس و حتي كفي نيز استفاده كرد بدون اينكه به خود ريش تراش صدمه اي وارد شود. ريش تراش پريتك داراي بدنه اي بسيار محكم بوده كه در برابر ضربه بسيار مقاوم بوده و همچنين با ولتاژ برق  شهري شارژ شده كه ميتوان از آن در همه جا چ در مسافرت ها و بيرون از منزل و چ در داخل منزل به راحتي از آن استفاده كرد.

اين محصول ميتواند هديه اي خوب براي همسرانتان از جانب شما خانم هايي كه ميخواهيد در مراسم هاي خاص يا در مناسبت هاي خاص  و يا براي قدر داني از همسرانتان و سورپرايز كردنشان باشد.

اين محصول تا 7 روز داراي ضمانت بازپس گيري را داشته  ودر صورت نارضايتي از محصول ميتوانيد ظرف 7 روز مقرر با پشتيباني شركت تماس گرفته و محصول را عودت داده و پول پرداختي خود را دريافت كنيد.

 

اعتماد شما بزرگترين افتخار ماست. اين فقط يك شعار نيست...

فروشگاه اينترنتي  www.kalaharraj.ir

خريد پستي ماشين اصلاح مو , خريد اينترنتي ريش تراش , خريد ريش تراش چند كاره , خريد پستي ماشين اصلاح , خريد آسان و ارزان ماشين اصلاح مو پريتك , خريد اينترنتي ريش تراش چند كاره , خريد ماشين ريش تراش , خريد ريش تراش چند كاره , خريد ريش تراش پريتك , خريد ريش تراش pritech , خريد ريش تراش 1197 , ريش تراش , خريد ماشين اصلاح مردانه ,

قيمت : 130000 تومان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.