كالاحراج47

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج47

۱ بازديد

اگر به دنبالا زينتي هاي متفاوت هستيد و دوست داريد كه متفاوت و خوش سليقه باشيد و ديگران شما راتحسين كنند هميشه راه هاي ساده اي پيدا ميشود كه به ذهنمان نميرسد! ما در اين فروشگاه قصد داريم كه محصولات  ارزان اما با كيفيت و متفاوت را به شما معرفي كرده وباعث ايجاد تنوع در زندگي و خارج شدن از روزمرگي شما شود. يار در خانه است و ما گرد جهان ميگرديم! آن چيزي كه شما دنبالش ميگرديد را پيش ما بيابيد. كيفيت را براي شما به ارمغان آورده ايم و با حداقل ترين هزينه بهترين  محصولات را درب منزل خود دريافت كنيد. اين گوشواره با طرحي فوق العاده كه دارد باعث ميشود كه نگاه ها رابه سمت شما بكشد و باعث ميشود كه همه شما را به خوش سليقه اي بشناسند. گفتني است كه مي توانيد با ست كردن اين گوشواره با گردنبند مرغ آمين كه در اين سايت قبلا برايتان گذاشته شده بود ( مشاهده گردنبند آمين در اينجا) دو چندان باعث تاثير گذاري شويد.

مرغ آمين كه در فلكلور ما ايراني هاي جايگاهه خاصي دارد و نيز سريال جذاب شهرزاد ، باعث مطرح شدن مرغ آمين گشته است. گفته شده است مرغ آمين وقتي در آسمان پرواز ميكند و در ان لحظه كسي دعايي بخواند زودتر مستجاب ميشود و اين پرنده آن را به نزد خداوند ميبرد.

گوشواره مرغ آمين با تركيبي زيبا از استيل و فيروزه و آبكاري شدن شكل مرغ آمين روي آن با جلوه بسيار زيبا و نيز كيفيت فوق العاده اش  براي خانم هايي كه زيبايي و كيفيت را با هم ميخواهند بسيار مناسب است. قيمت گوشواره مرغ آمين را با تخفيف فوق العاده برايتان آماده كرده ايم تا همه شما دوستان به راحتي بتوانيد آن را داشته باشيد.

جهت تهيه آن اينجا يا روي خريد پستي كليك كنيد و با پر كردن فيلدهايي كه در آن آدرس خود را مينويسيد ما هر چه زودتر آن را برايتان با بسته بندي بسيار زيبا جلود در منزلتان يا محل كارتانتحويل ميدهيم.

خريد اينترنتي گوشواره مرغ آمين, خريد مرغ آمين, خريد پستي مرغ آمين, خريد گوشواره, خريد گوشواره زيبا, خريد گوشواره مدل جديد, خريد گوشواره مرغ آمين, خريد گوشواره و گردنبند مرغ آمين


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.