كالاحراج47

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج47

۱ بازديد

خريد پستي كيف لب تاپ ارزان قيمت 

يكي از ابزارهاي خيلي مهم و كاربردي كه امروزه همه مهندسان و دانشجويان به نوعي به آن نياز دارند و براي پيشبرد كارهاي فني و تحقيقاتي خود به آن احتياج دارند سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ ميباشد.همانطور كه ميدانيد استفاده از سيستم هاي كامپيوتري به علت سنگين بودن و بزرگ بودن جثه زياد قابليت جابه جايي نداشته و به همين دليل بيشتر براي رفع نياز هاي كاري خود بيشتر از لپ تاپ استفاده ميكنند.

همانطور كه ميدانيد قيمت لپ تاپ ها بسيار بالا بوده و همچنين حمل خود اين وسيله و ابزار كاري تاحدي نيز مشكل ميباشد به همين دليل براي جلوگيري از ضربه خوردن و آسيب ديدن اين وسيله و همچنين حمل آسانتر اين وسيله كاري كوله ها و كيف هايي مخصوص را تعبيه كرده اند كه كار حمل لپ تاپ را براي كاربران راحتتر ميكند. در همين خصوص ما امروز محصولي تك و شيك را به شما عزيزان براي لپ تاپ هاي خود معرفي ميكنيم. كوله پشتي مخصوص لپ تاپ CAT يكي از شيكترين و بهترين نوع مدل كيف ها و كوله پشتي مخصوص لپ تاپ ميباشد كه توسط كمپاني معروف CAT كه خود يكي از برجسته ترين و معروفترين كمپاني ها در توليد انواع لوازم كوهنوردي و انواع كيف ها و كوله هاي زنانه و مردانه و بچگانه و كفش و پوشاك و لوازم جانبي كامپيوتر و لپ تاپ ميباشد.

اين كوله در نوع خود يكي از بهترين كوله پشتي مخصوص لپ تاپ از لحاظ كيفيت و طراحي ميباشد بصورتي كه جنس پارچه استفاده شده برزنت و ضد آب بوده و آب به راحتي ازآن رد نميشود و درهنگام بارندگي ها از  لپ تاپ دربرابر آب جل.گيري ميكند و همچنين از كيفيت مطلوبي برخوردار است و زود در برابر فشار ناشي از سنگيني لپ تاپ پاره نميشود. همچنين طراحي زيبا و شيك و جادار اين كيف محافظ لپ تاپ به گونه اي است كه ميتوان ساير لوازم همراه و جانبي لپ تاپ را به راحتي در آن جاداد و همراه خودبرد.همچنين در داخل اين كوله محافظي خوب براي جلوگيري از صدمه و آسيب دبدن لپ تاپ تعبيه شده است. بند هاي كوله مخصوص لپ تاپ پهن و مناسب بوده كه هنگام به دوش گرفتن كوله پشتي وزن كوله بر روي پشت تقسيم شده واز احساس سنگيني و فشار ناشي از وزن آن بر روي كمر جلوگيري ميكند و حمل آن را براي كاربر بسيار راحت ميكند. اين نوع كوله پشتي ها بيشتر مناسب دانشجويان و دانش آموزان بوده و به همين دليل از اين كيف ها به نام كيف مخصوص لپ تاپ دانشجوييي ياد ميكنند كه استفاده ازآن يك ظاهر دانشجويي را به خود كاربر ميدهد. اين كيف داراي سه محفظه بزرگ و جادار و داراي زيپ هاي بسيار باكيفيت بوده همه وسايل جانبي و حتي لوازم شخصي خود را ميتوانيد در داخل آن گذاشته از آن استفاده نماييد.

اين محصول را ميتوانيد از فروشگاه اينترنتي www.kalaharraj.ir تهيه نماييد.

اعتماد شما بزرگترين افتخار ماست. اين فقط يك شعار نيست...

 
 خريد اينترنتي كوله پشتي محافظ خريد كوله كت , خريد كوله , كوله پشتي cat , خريد كوله پشتي , خريد كيف لپ تاپ , خريد كوله لپ تاپ , خريد كوله پشتي لپ تاپ ,

 قيمت : 43000 تومان

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.