كالاحراج45

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج45

۱ بازديد

خريد اينترنتي گردنبند مرغ آمين

گردنبند از جمله زيورالاتي هست كه براي هر خانمي از ملزومات ميباشد و ميتونه نقش مهمي بر جذابيت و اعتماد به نفس فرد داشته باشه. اما به دليل انواع مختلف و طرح هاي گوناگون گاهي سردرگمي براي خانم ها پيش مياد. امروز با يك محصول با وِيژگي هاي متمايز در خدمت شما مشتري گرامي هستيم. گردنبند مرغ آمين با طراحي بسيار خاص خود براي هر خانم خوش سليقه ميتونه يك انتخاب فوق العاده باشد. طراحي اين گردنبند متمايز از تمام گردنبند هايي هست كه تا به حال ديده ايد. در ادامه نظر شما را به توضيحات و جزئيات آن جلب ميكنيم

اين گردنبند كه از فيلم جذاب و جالب شهرزاد گرفته شده است و اين روزها بسياري از خانم ها به دنبال اين گردنبند فوق العاده هستند. طراحي بسيار متفاوت و شكيل آن باعث جذابيت بسيار زياد شما مي شود و بهترين هديه براي آناني است كه دوستش داريد. هديه اي فوق العاده براي همسر و يا دوستانتان.
در فرهنگ فلكلور ما ايراني ها مرغ آمين پرنده است كه دائما در حال پرواز آمين ميگويد. هركسي درآن لحظه كه دعايي ميكند و آن پرنده از بالاي سرش پرواز كند دعايش مستجاب ميشود و به خواسته اش ميرسد. حتي گاهي نفرين ها هم با اين پرنده مستجاب ميشود! در فرهنگ ما ايراني هاي عقايد جالب و بحث برانگيزي وجود دارد كه در دنيا قابل مطرح كردن است... .
علاوه بر اين آمين نام ستاره اي است كه با طلوع آن نيز دعا ها مستجاب ميشود. علاوه بر اين در ادبيات ما و در شعرهاي نيمايوشيج نيز جايگاه خاصي دارد.
جنس اين گردنبند از مرغوب ترين استيل است كه به هيچ عنوان رنگش را از دست نميدهد و نيز ابعاد آن 3.5 * 3.4 و طول آن 30cm است . طراحي آن بسيار خاص و جذاب است. استفاده از فيروزه مرغوب در اين گردنبند باعث جذابيت دو چندان آن شده است.
با خريد پستي گردنبند آمين ، هديه فوق العاده به خود و ديگران بدهيد!
 
خريد گردنبند سريال شهرزاد , خريد گردنبند شهرزاد , خريد مرغ آمين , خريد گردنبند مرغ آمين , خريد اينترنتي گردنبند مرغ آمين , خريد اينترنتي گردنبند شهرزاد , مرغ آمين , خريد آنلاين مرغ آمين , خريد آنلاين  گردنبند شهرزاد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.